එම්.පී.3 අහන්න මෙතනින් යන්න

7/15/2010

ගෙම්බෙක්ද?, අශ්වයෙක්ද?


සති දෙකකින් විතර මම මේ ලිපිය ඔයාලට ගේන්නෙ. ඒකට හේතුව තමයි ගිය මම ගිය සතියෙ ලොකු වැඩකට අතගහල තිබුනෙ. මම කෙටියෙන් කියන්නම්කො විස්තරේ. ඉතාලියෙ වෙරෝන ශ්‍රී ලංකීය කිතුණු සංඝයෙ, දහම් පාසැලේ, ළමයි 17 දෙනෙක් ප්‍රතම වරට දිව්‍ය සත්ප්‍රසාදය ලැබුව. අපි ඒක ලංකාවෙ වගේ ලස්සනට කලා. දිව්‍ය පූජාවෙ ගායනා කරන ගීතිකාත් ඇතුල් කරල පොඩි පොතක් හැදුව. පොත් 200 ක් පමණ අච්චු ගැහැව්ව. මේ පොත් වල වැඩ තනිකර මගෙ අතින් උනෙ. පිටු නිර්මණය, ප්‍රින්ට් කිරීම, පොත් කැපීම, ආදී සියළුම වැඩ.ඉතින් මට මේකට සෑහෙන කාලයක් හා ශ්‍රමයක් වැය උනා.


ඒකෙන්, මේකෙන් මම ගෙනාපු වැඩ කෑල්ල අමතක වෙලා යනව. මේ පින්තූරයෙ ඉන්නෙ අශ්වයෙක්ද? ගෙම්බෙක්ද? ලස්සන නිර්මාණයක් නේද? කවුරු උනත් හොඳ නිරිමාණ කරුවෙක්. ඔයාල සියලු දෙනාටම ස්තූතියි.

No comments:

Post a Comment

අපි කාටත් බලන්න පුලුවන් ලස්සන දෙයක් ලියල යන්න.යුනිකෝඩ් එසැණින් පරිවර්තකයට මෙතනින් යන්න. මගෙ ඉංග්‍රීසි දැනුම ගොඩක් අඩුයි. ඔයාලට පුලුවන්නම් සිංහලෙන් ලියන්න. ඒක මට කරන ලොකු උදව්වක්.